Angajamentul nostru pentru dezvoltarea și susținerea comunităților locale, bazat pe 3 piloni de sustenabilitate: educație, comunitate și protecția mediului.
Sustenabilitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Sustenabilitate
+Natura unui MULȚUMESC! - un demers ambițios de colectare selectivă a deșeurilor din galeriile comerciale și food court
Începând din noiembrie 2020, Brăila Mall a implementat campania „Natura unui MULȚUMESC!”, inițiativă ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune (galerii comerciale și food court), reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost.
Succesul campaniei „Natura unui MULȚUMESC!” a primit Premiul GOLD for Best Practices in Community Involvement – Categoria Mediu – Managementul Deșeurilor, distincție oferită de publicația Community Index.
Stații de încărcare pentru mașini electrice – Enel X și Renovatio
În cadrul unui parteneriat cu EnelX, în aprilie 2021, 3 stații de reîncărcare rapidă pentru automobilele electrice au fost instalate în centrul comercial Brăila Mall.
La nivel de grup, parteneriatul dintre EnelX și NEPI Rockcastle presupune instalarea a 11 stații JuicePump și a altor 14 de tip JuicePole, fiecare dintre cele 25 permițând reîncărcarea simultană a două vehicule electrice. Acestea acoperă o distanță de aproximativ 1.000 de kilometri pe drumurile principale din România, urmând a conecta orașe din sudul, centrul și vestul țării.
Prin această inițiativă, Brăila Mall încurajează transportul durabil și susținerea economiei verzi din România și are în vedere minimizarea amprentei de carbon pe care o lăsăm asupra mediului înconjurător.
Stațiile de reîncărcare rapidă sunt instalate în centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle din București, Sibiu, Deva, Râmnicu Vâlcea, Târgu-Mureș, Drobeta-Turnu Severin, Timișoara, Buzău, Galați, Brăila, Târgu-Jiu și Satu Mare.
Educație

#ResponsabiliÎmpreună pentru Educație
+Empty Classroom
Pentru a veni în întâmpinarea lipsei de rechizite și cărți din mediile sociale vulnerabile la început de an școlar 2021, Brăila Mall, alături de World Vision România, a lansat Empty Classroom, o campanie națională de strângere de cărți și rechizite noi. Clienții ce doreau să doneze cărți (noi sau second-hand) sau rechizite (noi) au fost așteptați pe toată durata lunii septembrie 2021 în centrul comercial, în spațiul special amenajat cu o cutie de colectare supra-dimensionată.
Donațiile, preluate de voluntarii World Vision România, au fost trimise către școlile în care studiază peste 5000 de copii din comunitățile vulnerabile din București, Ilfov, Constanța, Ialomița, Satu-Mare, Piatra- Neamţ, Mureş, Sibiu, Brăila, Galaţi, Timiș, Dolj, Gorj, Vâlcea, Cluj.
Comunitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Comunitate
+Ziua Informării Preventive – În Siguranță Acasă
Brăila Mall a susținut o campanie de informare a Inspectoratului General pentru Situații de Urgență prin care publicul a primit pliante informative despre măsurile preventive pe care le poate lua acasă pentru verificarea instalațiilor care folosesc gaz și pentru a evita situații neplăcute sau accidente.
Centru de vaccinare în incinta Brăila Mall
Brăila Mall a inaugurat un punct de vaccinare în interiorul centrului comercial, unde doritorii se puteau vaccina gratuit, fără programare.
Pâine și mâine – ducem copiii la Școală, în parteneriat cu organizația World Vision
Brăila Mall, alături de celelalte centre comerciale din grupul NEPI Rockcastle, a susținut campania Pâine și mâine – ducem copiii la Școală, în parteneriat cu World Vision, un demers prin care clienții puteau dona 2€/lună prin SMS la 8844 cu textul PAINE. Donaţiile au fost investite în alimente, cât şi în haine, rechizite şi ore remediale de recuperare a materiei.